Fw: Nea apo Stallman

Giorgos Verigakis verigak at csd.uoc.gr
Tue Jul 2 13:36:17 EEST 2002

Today, Stavros 0 Sahtouris wrote:

> OK, alla pws apo auto katalabainoun pws e3elix8hkan diaforoi politismoi?

Profanws apo thn poiothta tou software kai tou hardware ka8e politismou stis
diafores faseis ths istorias tou mporeis na symperaneis kai thn e3eli3h tou.
P.x. oi aztekoi htan klasikh periptwsh politismou pou eixe ftia3ei gamato
hardware, alla kaneis allos politismos den tous yposthri3e grafontas software
gia ta mhxanhmata tous (kati san thn amiga dhladh).
H arxaia atlantida eixe kataferei na bgalei gamato hardware kai software, alla
dystyxws boulia3e kai kaneis den 3ana-asxolh8hke mazi tous (san thn Be).
Kati paromoio eixe ginei kai me ton Minwiko politismo (Apple) oi opoioi htan
gamatoi typoi kai eixan ftia3ei kai gamw ta systhmata, alla tous efage h mourga
(h Santorinh). Kati akougetai bebaia oti o minwikos politismos 8a
3anakyriarxhsei ton kosmo.
O amerikanikos politismos anti8eta, parolo pou eixe to aparadekto hardware
(PC) kai a8lio software (MS-DOS) telika katafere na e3elix8ei logw tou
marketing.

--
[verigak's automatic signature generator]
Famous last words: