Fw: Nea apo Stallman

Stavros 0 Sahtouris saxtouri at csd.uoc.gr
Mon Jul 1 20:50:03 EEST 2002

On Mon, 1 Jul 2002, Giorgos Verigakis wrote:

> Mallon mperdeyeis thn le3h "episthmonas" me thn le3h "fysikos".

Endexomenws. Alla to mperdema den to kanw mono egw. Polloi filosofoi exoun
8ewrhsei thn Fusikh ws to montelo ths oloklhrwmenhs episthmhs, ws to
gnwstiko pedio anaforas gia na krinoume poios 8ewreitai episthmonas kai
poios oxi.

> Me thn idia logikh oi arxaiologoi p.x. den einai episthmones alla
> mhxanikoi.

Lew oti

"Oi cmputerades den asxolountai me auta, alla ta pairnoun etoima, as
poume, apo tous ma8hmatikous gia na ta xrhsimopoihsoun sthn pra3h. Einai,
dhladh, mhxanikoi."

Ki esu les oti me thn idia logikh, mhxanikoi einai kai oi arxaiologoi.
Omws oi arxaiologoi den pairnoun etoimh th 8ewria gia na paragoun kati
sthn pra3h, kanoun to entelws anti8eto: pairnoun etoimh thn pra3h
(apomhnaria arxaiwn politismwn, erhpia, palia keimena, klp.) gia na
paragoun kapoies 8ewries h' mallon kapoies ikasies. Alla, pantws, h apoyh
oti oi arxaiologoi DEN einai episthmones uparxei. P.x. orismenoi lene oti
h episthmh einai h istoria kai oxi h arxaiologia, kai oti h arxaiologia
einai mia boh8htikh leitourgia pou boh8aei thn episthmh ths istorias.

> PS: Me ayto to mail 8a h8ela na kalosorisw ton eayto mou se aythn thn
> kataplhktikh lista gia BSD fans. Kalws me dexthkate!

Kalws hr8es.

> --
> [verigak's automatic signature generator]
> OK, so what's the speed of dark?

Emailito ergo sum - I email therefore I am