Fw: Nea apo Stallman

Nikos Xatzimpontozis hatzibod at csd.uoc.gr
Mon Jul 1 14:55:18 EEST 2002

On Sun, 30 Jun 2002, Vaggelis Tripolitakis wrote:

> den einai agaphte mou 8ema anapodias , einai 8ema oti exw to kefali mou
> hsyxo kai mporw na kanw mia xara th douleia mou xwris na exw skotoures
> gia to na settarw to ena h to allo perifereiako... exw to image me to
> file system kai to metafero kai exw thn douleia mou pantou xwris na
> 3anasthnw mhxanhmata me diaforetiko configuration... h mhpws ayto den
> sou fainetai boliko ?

Vasika mallon exoume diafora nootropias.Ego protimo na xrisimopoio ena
open sustuma kai na kano sta win mono oti den mporo na kano me auto.
Den me peirazei na katso na stiso kati mia fora (akoma kai an me
duskolepsei) giati xero oti auto tha douleuei gia panta meta kai den tha
mou prizei ta pa@#@!# kathe ligo kai ligaki.
Kai na sou po tin alitheia den xero kata poson stin thesi sou tha eixa to kefali mou isixo.
Bebaia ola auta einai i apopsi mou kai den einai aparaitito na sumfoneis
mazi mou.