Nea apo Stallman

Stavros 0 Sahtouris saxtouri at csd.uoc.gr
Wed Jun 26 17:07:30 EEST 2002

Papadogiannakis Vagelis wrote:
> On Tue, 25 Jun 2002 20:46:09 +0300 (EET DST)
> Giannis Georgalis <jgeorgal at ucnetnom.ucnet.uoc.gr> wrote:
>

> to 8ema einai na tou plirosete to ksenodoxeio. Opote xreiazetai kapoia drasi i opoia na perilambanei kai afto pera apo tin omilia, den ksero tora poso efikto einai afto na parete kapoia fraga...
>
> episis erxetai (an er8ei) savato proi, kai fevgei (an er8ei) deftera proi. An ginei loipon omilia, prepei na ginei savato. Sinepos sigoura de 8a einai kosmos.
>
> Den to afinete kalitera?

To epanalambanw gia 824h fora: DEN 8A KANOYME TIPOTA SXETIKO ME TON
STALLMAN. 3EXASTE TO!

> <flame>
> ase pou mporei na mi vre8ei kai ora na milisei...
> </flame>

Auto htan to basiko epixeirhma mou otan tous proteina na ton kalesoume:
"luph8hte ta kahmena ta paidia ths herlug pou toso banausa tous
empodisame na milhsoun sthn teleutaia hmerida kai giname rezili, kai o
monos tropos na epanor8wsoume einai na milhsei o Stallman sthn Knwsso".