Nea apo Stallman

Stavros 0 Sahtouris saxtouri at csd.uoc.gr
Tue Jun 25 17:49:10 EEST 2002

Nick Apostolakis wrote:

> egw exw na pw mono oti den tha meinei polles meres stin ellada.
> an einai na kanete kati kante to grigora.

Pi8anotata uparxei kapoio problhma me ta mails pou stelnw, kai
pi8anotata den ftanoun egkaira. Den e3hghtai alliws to gegonos oti apo
to prwi stelnw sunexws munhmata pou lene oti to CSD DEN 8a
pragmatopoihsei kamia ekdhlwsh me ton Stalman, alla sunexizete na rwtate
an telika to CSD 8a kanei kapoia akdhlwsh me ton Stalman.

To lew 3eka8ara: OXI, den mporoume na kanoume opoiadhpote akdhlwsh auth
th stigmh, kai gi auto den 8a kanoume.

Stavros.