Vi vs Emacs

Tsagatakis Giannis hwlab at cs.teiher.gr
Thu Jun 13 09:31:00 EEST 2002

> Sigoyra Iapwnas tha htan..
> blepw twra tzemis bont sthn thleorash kai tis gynaikes sth Iapwnia ths
> exoyn gia ta baza ;-)
> Spiros D. Bolis
>
> Eides re k at lopaido Baggelh (onomata de leme, ypolhpseis de thigoyme) pws
> se yperaspisthka kai de se edwsa ???? ;-)

Ma den eine katholu kako ayto pu ekane. Giati ton katigoreite?
Stin pragmatikotita, mias ke genithike to paidi etsi den eprepe na kanei?
Arketa den aimoraguse o proipologismos tis oikogeneias gia tin videokaseta?
Alloste tora poia den xreiazete pleon, sosta?
Oti einai na mathume to mathame. Apodeiksi to paidi :-)