O Stalman milaei sthn Knwsso

Spiros Bolis sbolis at freemail.gr
Wed Jun 12 13:46:05 EEST 2002

On Tue, 11 Jun 2002, Stavros 0 Sahtouris wrote:

> OK, tote plz as mou pei enas apo tous duo ti nomizei, an einai swsto na
> zhthsoume apo stalman na milhsei sthn Knwsso ki an nai, pws na to kanoume.

Symfwna me thn tapeinh moy gnwmh tha elega na  steilete sto gnwsto mail (rms at gnu org)
mia eygeinkh prosklhsh poy tha leei mpla mpla mpla.. mh balete mesa th le3h *LUG giati
exei mia eklektikh alergia se ayth (deite paliotera mail mou - 1as bdomadas).

Boreite na toy peite oti tha einai "informal" ;h kati tetoio gia na mhn ton xwsete na
etoimazei paroysiaseis (alla mallon tha exei poly etoimo yliko)

Ayta,
kalhmera,

--
Spiros D. Bolis