Stallman & ekloges

Sidirourgos Lefteris lefteris at godzilla.edu.uoc.gr
Mon Jun 10 12:20:06 EEST 2002

On Sat, 8 Jun 2002, Giannis Georgalis wrote:

> Den einai epixeirhma o emacs ??? To apolyto leitourgiko systhma !!!
> (pou pleon exei pio polla programmata apo to unix :)) (ekdosh 21.2.X)

H' egw den katalabainw to hioumor sas h' kati leme la8os.

1) Ta emacs DEN einai leitoyrgiko systhma

2) Den sygkrinete me to unix gia na poume pio exei perrisotera pragmata,
   San na leme pio exei perissotera koykoytsia, to mhlo h' to portokali.

3) To oti ekane ta emacs kai parathse to MIT gia to gnu ton katatasei
   psila sthn istoria ton ypologistwn, ayto omws den shmainei oti epeidh
   ekane ola ayta, exei panta dikio kai prepei na kanoyme tyfla oti leei.

4) VI RULEZ :-PPPPPPPP