Stallman & ekloges

Giannis Georgalis jgeorgal at ucnetnom.ucnet.uoc.gr
Sun Jun 9 14:46:28 EEST 2002

On Sun, 9 Jun 2002, Bug Powder wrote:

> Yparxoun arketoi tetoioi an8rwpoi (o Turing, o Alan Kay, o Englebat,
> oi Kenningham/Dennis/Pike/Thompson, klp).
>
> O RMS den einai mesa se autous. Oi GNU klp den exei sxesh me thn
> episthmh ka8eauth, kai h programmatistikh tou douleia den einai arketa
> prwtotyph h' shmantikh gia ton xarakthrismo.

	Katarxhn den tou apedosa ton xarakthrismo logo ths
programmatistikhs tou symbolhs, oute logo ths programmatistikhs tou
deinothtas, alla logo ton "politikon" tou pepoi8hseon pou ton odhghsan na
idrisei thn FSF kai na dosei mia entelos diaforetikh diastash ston tropo
me ton opoio anaptysetai to logismiko kai ston tropo pou "diadidetai" to
teleytaio. Ayto to gegonos pisteyo oti einai sta8mos sthn istoria ths
episthmhs ypologiston, afou ean h FSF den eixe dhmeiourgh8ei tora sthn
kalyterh periptosh 8a eixame mono ta sources tou System V h' ta
sources tou DOS 0.0.1a-prerelease-candidate-1 kai h mystikopa8eia ton
diaforon etairion 8a eixe empotisei olous tous programmatistes oste h
gnosh kai h empeiria se aythn thn episthmh na mporouse na dhmeiourghsei
sthn kalyterh periptosh ena programmataki typou Windows(R). (akougomai
ligo tragikos h' mou fainetai?) Telos panton to 8ema einai oti oloi emeis
8a eixame entelos diaforetikh nootropia ean den yphrxe h FSF kai afou
synh8os h diakymmansh sthn nootropia onomazetai allagh, h FSF mas exei
allaksei.

(www.gnu.org) - yparxei mia selida sthn opoia diaforoi organismoi (p.x
NASA) lene th gnomh tous gia to GNU project.

:)