Stallman & ekloges

Nikos Xatzimpontozis hatzibod at csd.uoc.gr
Fri Jun 7 19:18:20 EEST 2002

On Friday 07 June 2002 17:35, Giannis Tsagatakis wrote:
> 1. Stis ekloges tu DS tu hellug kalo tha eine na mpei kapoios apo emas
> sto DS gia na iparxei kapoios "episimos" edo gia epafes me Panepistimio,
> ITE, TEI, k.l.p.
> Aytos pu tha mpei prepei (a) na eine melos kai (b) na pigaioerxete stin
> Athina. Apo ekei kataligume 1. leyteris, 2. Xatzimpoltozis (an ke ekei
> tha exume alosi ?) -- ksexnao kanena

Ti alosi na exoume?
Tespa.Ego den exo provlima kai na sou po tin alitheia to skeftomouna giati
etsi opos paei to pragma den tha exoume upopsifious.
Basika ego leo na balei kai o Leuteris.
Baggeli esy ti tha kaneis?

> 2. Ti tha ginei telika me ton Stallman? Tha katevei kato? poses meres?
> ti thelei na kanei? Tha ton vgalume fagito? tha ton pame knosso? Iparxei
> ke mia protasi na milisei sta xania se ena Summer Univercity pu kanei to
> TEI me kamia 10 panepistima tu eksoteriku gia neural, DSP, polimesa. To
> TEI dinei kapoia lefta (oxi epipedu Stallman) ke ksenodoxeio.
>
> 3. Tin Paraskeyi stis 9:00 tha eime stin kuzina tis popis, opoios thelei
> as erthei gia mpiritsa.
>
> MPIKANE ZESTES RE

Kai irthe i ora gia paralies kai mpanakia alla exoume exetastiki to kerato
mou. ;-(

> Giannis

Nikos