Herlug digest, Vol 1 #126 - 4 msgs

Stavros 0 Sahtouris saxtouri at csd.uoc.gr
Mon Apr 29 02:14:15 EEST 2002

Sidirourgos Lefteris wrote:

> Ososn afora ta mail sto ugrads, poy einai asxeta me aythn thn lista alla
> den peirazei, exeis ena dikio apo thn allh sebostai thn eley8eria kai to
> dikaiwma toy Saxtouri na leei MALAKIES kai na mas gemizei to mailbox:)

H' alliws, to dikaiwma tou ANT1 na deixnei Big Brother, kai tou Makh
(tou Triantafilopoulou, fuasika - o allos den einai makhs einai BigMac)
na deixnei vintea me ton Korkolh. Kai, akoma xeirotera, to dikaiwma tou
Tsima kai tou Xatzinikolaou na exoun ekpompes sthn thleorash.

Anyway, h logikh einai h klasikh logikh pou akolou8oun ola ta media, apo
ta xartina mexri ta yhfiaka: an den sou aresei kati, kleisto/mhn to
agoraseis/kan'to delete.

> Aston nomizei oti 8a mpei sto gkines gia ta megalytera, parissotera kai
> pio axrhsta mail poy exei steilei pote an8rwpos.

3erw polu kala oti den prokeitai na mpw se tetoio guiness. Anagnwrizw
oti sthn pragmatikothta den eimai polu megalos mailas. Basika, fantazw
ligomilhtos kai eswstrefhs se sxesh me tous PMM (Pragmatika Megalous
Mailades).

> Saxtouri, mia fora eixes steilei ena mail gia to pws grafei axrhsta kai
> anoysia mail enas mail-eras, steilto kai edw an to exeis.

Den to exw, alla exw na pw kati: mailas kai oxi mail-eras.

> lefteris
>
> P.S. file Niko dokimase na mpeis kai esei se aythn thn logikh toy axrhstoy
> mailing alla kai toy oysiwdes polles fores.

Ousiwdous kai oxi ousiawdes, astoixiwte ma8hmatike.