Herlug digest, Vol 1 #127 - 6 msgs

N. P. pattakosn at yahoo.com
Sun Apr 28 18:15:34 EEST 2002

> Date: Sat, 27 Apr 2002 12:30:08 +0300
> From: Papadogiannakis Vagelis <papas at wise.gr>
> To: herlug list <herlug at lists.hellug.gr>
> Subject: Re: Herlug digest, Vol 1 #124 - 16 msgs
>
> On Fri, 26 Apr 2002 17:10:21 -0700 (PDT)
> "N. P." <pattakosn at yahoo.com> wrote:
>
> kala e....
> 8elo na pistevo oti ksereis ton SoS poli kala kai oti tou kaneis plaka.
> Allios de dikaiologisai, aparadektos.
    Oxi den ton ksero ka8olou kai den kano plaka.To kako einai oti den
katalabaino giati eimai aparadektos,8a to ektimousa an mou eleges me 2 logia
giati eimai aparadektos

> [...]
>
> Edw eimaste oloi filoi, ta flames poy dhmioyrgoyme einai flames typoy news
> for nerds, stuff that matters (opws leei kai h laikh rhsh). Kai epeidh
> akribws edw eimaste oloi kaloi filoi den brizomaste oxi giati einai kako
> na leme kakies koybentes alla giati ektimame o enas ton allon. Akoma, na
> soy pw, ekribws epeidh opws eipes twra ma8aineis, kai ektos apo to na
> ma8eis na kaneis ls se ena unix shell prepei na ma8eis kai thn filosofia
> (des ena palio thread ti einai linuxas), oti prepei na diabazeis ta mail,
> kai eidhka toy Stayroy, se ena pio abstract epipedo gia na ta katanohseis.
   OK os edo.Fusika den h8ela na briso kanena,oute ksero kanena sas gia na
(kata)krino,apla de mou fanike ka8olou asteio oute kan flame.Kai epeidh akribos
ta eixa psiloparei me to RE:Epeigon (oxi gia to ti grafoun apla giati eixe
gemisei to inbox mou me mlkies) tou apanthsa.

> Oson afora ta ugrads, se ayta peftei to apisteyto doylema kai eirwnia kai
> prepei na ma8eis na to 3exwrizeis:)
  Kai poios sou leei oti pera apo tous 5 6 7 8 50 pou goustaroun me to
apisteuto doulema kai eirwnia oi upoloipoi goustaroume ? Den exo oreksi na xano
th mera mou diabazontas 100 mail me lames alla de 8elo na xaso kai oti
shmantiko eipo8ei.
> Keep up the good work! Prospa8hse na 3efygeis apo thn filosofia poy exete
> sto tem kai poy akoma den mporw na thn katalabw.
  Poia einai auth ?

> Perrito na pw : 3anadiabase to mail toy Saxtouri kai prospa8hse na to deis
> apo ena epipedo afaireshs pio panw.
  Koita an ta elege gia plaka,tote sorry alla den to epiasa to xioumor tou me
th mia kai polu apla sorry gia oti eipa.

=====