LinSD (was: mouga nomizo)

Stavros 0 Sahtouris saxtouri at csd.uoc.gr
Wed Apr 24 21:50:21 EEST 2002

Papadogiannakis Vagelis wrote:

> Kala, afto tora einai epixeirima gia na apodeikseis tin anoterotita tis
> BSD Licence? :P Mallon to anti8eto apotelesma exei :)

Mapoios milhse gia BSD Licence? H BSD licence einai prwtogonh (to pio
eugeniko pou mporei na pei kapoios). Sigoura oloi edw mesa eimaste me
thn GPL kai tis GPL compatible licences.

Omws, wna leitourgiko den einai MONO h licence tou, einai kai polla alla.

Alh8eia, pws 8a fantazosastan ena idaniko leitourgiko? OK, kalo to
linux, kalo to FreeBSD, kalo kai to MacOS X, alla fantasteite ena
leitourgiko polu polu aplo, polu polu grhgoro, entelws free, polu mikro
se data volume, paneukola sumbato me oles tis texnologies pou paizoun h'
mporei na pai3oun ston kosmo twn upologistwn, me ektelesima ane3arthta
arxitektonikhs, polu ka8orismeno, safes kai eukolo susthma diaxeirhshs
paketwn, apoluta asfales xwris na sou ta prhzei, pou na paizei video,
DVD me upotitlous klp ayoga kai pou na trexei mia xara se ena mhxanhma
pou den poulietai pleon (p.x. ena Pentium sta 666 MHz).

Yparxei mia 8ewria sxetika me to pws mporei na ftiaxtei ena tetoio
leitourgiko, pou protodiatupw8hke apo ton Antwnh Xazaph. Omws, an kai to
leitourgiko auto 8a einai polu polu aplo sth leitourgia kai th domh tou,
wstoso h 8ewria panw sthn opoia basizetai moiazei idiaitera dustrwph kai
dusnohth se ba8mo pou proswpika na mhn exw katalabei tipota sxetika me
authn (pera apo to apotelesma pou uposxetai; to teleio leitoourgiko). An
kapoios/a apo esas pisteuei oti mporei na katalabei th 8ewria tou Hazaph
kai na thn a3iologhsei, as mh distasei na epikoinwnhsei mazi tou:

hazapis at csd.uoc.gr