FreeBSD 4.5

N. P. pattakosn at yahoo.com
Sat Mar 2 04:40:00 EET 2002

mhpos 8a mporouse kapoios na mou dosei gia antigrafh/antigrapsei ta 4 cd tou
FreeBSD 4.5 ?  8elo na asxolh8o me to a8lhma,alla den polusumpa8o thn idea na
ta katebaso me 64 isdn... Opos fainetai sto signature,an autos o kapoios einai
sto panepisthmio sthn knosou tote 8a einai kai polu eukolo na
sunanth8oume,allios as mou steilei prosopiko na sunenoh8oume.Thsnks

=====
Nickolas S. Pattakos,
foithths ths timhmenhs sxolhs 8etikon Episthmon sto Tmhma
Efarmosmenon Ma8hmatikon tou Panepisthmiou Tsi Krhths
pattakosn at yahoo.com || nspattak at tem.uoc.gr