4 oh 4...

Tsagatakis Giannis hwlab at cs.teiher.gr
Wed Feb 27 10:17:02 EET 2002

>  Gi' auto blepw to Mono san kalh idea, an oloklhrw8ei mia
> Java-like glwssa me kalh taxythta (logo native optimized
> compiler, oxi aplou JIT).

Nai einai kali idea, alla thelei arketi prosoxi. Nai omologo den
exo parakoluthisei tin diamaxi me ton RMS ke allous, alla
to mono deixnei na eine kati pu vgike gia na einai simvato me kati
allo kai oxi giati ipirxe zitisi apo kato. O tropos emfanisis ke proothisis
tu thimizei perissotero kathedriko apo oti pazari.

>  Kai o Mozilla 8a mporouse an xrhsimopoiouse perissoteres shared
>  biblio8hkes. Alla 8elan na ta kanoun ola apo thn arxh.

Nai piran ton diskolo dromo alla an xrisimopoiouse shared libraries tu kathe
windows,*nix, MacOS,  MacOS X, AIX, BeOS, VMS, OS/2,...
tha exane ton stoxo tu pu eine enas kodikas gia olles tis platformes. Apo
tin alli
to geco paei na ginei mia standard system library gia polla programmata.

Gia ton Mozilla mallon exeis dei to
(http://www.tuxedo.org/~esr/writings/homesteading/cathedral-bazaar/x421.html
)

Tora perimenumeme me tin seira mas ton diko su Browser grameno se mono :-)