spyros bolis results

Spiros Bolis sbolis at freemail.gr
Sat Jan 26 17:59:11 EET 2002

On Sat, 26 Jan 2002, Nick Apostolakis wrote:

Phga ki egw san ekproswpos toy D.S. sthn koph ths pitas ths F.E.K. mazi
me ton Apostolakh.... koynia poy me koynage :-)

Pantws gia na 3erete ki eseis, me systhne ws mh krhtiko poy exei
ekpaideytei apo eidikes dynameis posews sto Hrakleio ;-)

> san farmako kai gia na veltiwsei tin apodosi tou tou synistw na pigainei
> stin mesogeiwn kai na pairnei vatheies anases se wra aixmis.

Mathainw daskale, orthopetalia sthn anhfora toy Zwgrafoy pisw apo to
lewforeio kanei ? ;-)

> *ekane parapona oti to steki emoiaze me teke. aparadekto

Afoy htan ! lol ;-)

Xairetw sas oloys,

--
Spiros D. Bolis