Diimerida Pliroforikis Sto Panepistimio Kritis

Lampros gkabog at csd.uoc.gr
Mon Dec 3 05:51:02 EET 2001

----- Original Message -----
From: "Papadogiannakis Vagelis" <papas at wise.gr>
To: "Lampros" <gkabog at csd.uoc.gr>
Cc: <ugrads at csd.uoc.gr>; "herlug list" <herlug at lists.hellug.gr>
Sent: Monday, December 03, 2001 1:31 AM
Subject: Re: Diimerida Pliroforikis Sto Panepistimio Kritis

> microsoft epeidi exei kati pou 8a kanei epanastash ston tomea sas (.net),
> hellug giati kouvalaei mia epanastasi kai presvevei kapoia idanika, kai
> epimelitirio gia tis genikes katef8insis.

Diafwnw.....
Ypothetw ( epeidh den hmoun egw pou kalesa tous antiprwswpous ) oti egine
kalesma se polles etairies kai
kapoies apo aytes dexthhkan na parousiasoun kati.... Dhladh ti na
kaname..... na pernousan oi etairies autes
apo deuterh eklogh?? Den ginontai tetoies diakriseis.... Kai ta krithria pou
bazete  einai   entelws upokeimenika ....

Kai h Vtrip eixe na parousiasei poly shmantika pragmata
Epishs ektos apo th Hellug ( h opoia kalws hrthe) yparxoun ki alles omades
pou presbeuoun paromoia idanika .
( FreeBSD isws alla kai alles polles )
Auto me to epimelhthrio den to katalaba :)

> etsi pu ta grafo, mporei kai na min katalaves... Oute kan to antikeimno
> kseroun/agapoun (kai to ksereis). Anyway, simfonoume se afto :)

Ma ayto sumbainei se kapoio pososto ( mikro h megalo ) se oles tis sxoles
olwn twn Panepisthmiwn.....
Ofeilete kai sto ekpaideutiko systhma kai sta paidia pou polles fores den
einai eukolo na kseroun ti theloun
otan briskontai se ilikia 17-18-19 etwn...

Twra an ennoeite oti to pososto auto einai megalo sto diko mas tmhma h
pepoithhsh mou einai oxi...
Dhladh oi pio polloi tous aresei ayto pou kanoun....

> H idea pou exeis  gia tis koinonikes a3eies xrizei ana8eorishs. Oi monoi
> pou proo8oun koinonikes aksies, einai oi dimosioi ipaliloi kai oi aksies
> aftes einai h tempelia kai o ofadelfismos :).

( An katalaba kala apo oti lete tote h parathrhsh sas einai  astoxh  giati
xefeugoume apo to thema... alla apantw )

Dhladh h microsoft , i Sun , i Intel ( dialegw tyxaia merikes ) kai alla
oikonomika
megthhria  pou kathorizoun se megalo pososto th zwh mas ( oxi mono se
epipedo plhroforikhs )
 den presbeuoun tipota  pera apo ayto pou
kathara einai ( etairies plhroforikhs ) ??? Asfalws kai presbeuoun ...
Ki ayto giati  h politikh toys  anamugnyetai kai se alles ptyxes ths
koinwnias pera apo thn plhroforikh, ara
presbeuoun KAI koinwnikes axies kai tropous skepshs.

Arage ti htan auto pou ekane pollous apo tous prwtoeths na niwsoun :

 [ ......Agxomenoi, kai me varh to
 ais8ima tis efthinis apentanti stin koinonia(=intracom, ote, forthnet,
 Lucent ...) Perasan se afti ti sxoli, pou (opos akoustike) einai to HRVRD
 tis mesogeiou (den to amfisvito, isos) kai exun mia mono epilogi. Prepei
 na petixoun. Kai epeidi den exoun oloi tis gnoseis na ginoun (vtrip,
 atlantis,...) oute 8a tis apoktisoun giati den exoun panta ta katalila
 conne,.......  ]

Htan o tropos skepshs kai oi axies pou presbeuoun oi etairies aytes ...
H Intrakom, h microsoft kai h kathe microsoft mikrh h megalh.....

Lampros Gkabogiannis