protash...

KAZAZakis Georgios kazaz at csd.uoc.gr
Sun Dec 2 20:41:00 EET 2001

Nomizw oti einai kalutera pou eginan etsi ta pragmata gia na diaxwristoun
oi "diafhmiseis" apo to ergo kai gia na ekshghsw proteinw:

To savvato pou mas erxetai, na kanonistei ena diwro, p.x 3:00-5:00 (h'
genika kapoia stimgh pou 8a einai eleu8ero to amfi8eatro) na ginei h
parousiash pou etoimasate. Oxi diorganwsh, giortoula h' opws alliws mporei
na to onomasei kaneis, alla mia aplh parousiash. O stoxos auth th fora 8a
einai gia ta atoma ta opoia 8eloun na enhmerw8oun gia ta sugkekrimena
8emata pou exete na mas peite kai pou kata thn tapeinh mou apopsh ontws,
opws eipate aforoun kai endiaferoun arketo kosmo, kai epishs einai kai
genikotera shmantika oson afora ton tropo skepshs pou "kouvaloun". Sto
idio stul -pou proteinw- ginontai suxna kai alles parousiaseis, otan
ka8hghtes tou tmhmatos kaloun sugkekrimena atoma na milhsoun, gia
opoiodhpote 8ema.

Auth th fora oxi afises se olo to Hrakleio, alla enhmerwsh me mail stous
panepisthmiakous kai oxi mono users. Nomizw oti oi pio polloi apo tous
endiaferomenous - kai apo ola ta tmhmata - 8a enhmerw8oun gia to sumvan
kai autoi pou pragmatika endiaferontai, 8a er8oun. Den xreiazomaste polu
kosmo outws h' allws gia na ginei kati ousiastiko.

[pros to sullogo foithtwn]
Nomizw oti exoun dikio ta paidia pou lene oti den ekselixthkan kala ta
pragmata anaforika me auta pou skopeuan na kanoun, epishs gia to oti
afierwsan arketo xrono xwris na exei apotelesma kai telos kai gia to oti
auta pou exoun na poun einai shmantika. Gi'autous tous logous nomizw oti o
sullogos prepei na kanei auth thn energeia (h' kapoia allh, an krinei oti
mporei na ginei kati diaforetiko/kalutero). Apla nomizw oti mias kai egine
hdh kapoios kopos einai kalo na teleiwsei kai omorfa h olh prospa8eia,
kati pou kata th gnwmh mou den einai duskolo, einai swsto kai einai kai
wfeloimo.

Kazaz/

P.S: Vevaia prepei kai ta paidia pou 8a kanoun tis parousiaseis na
sumfwnhsoun, ektos apo to sullogo :)