Sizitisi Paraskeyis, Omilies & Sinantisi

Sofos Xaris AKA: Ace ace at venus.cs.teiher.gr
Tue Nov 20 08:54:05 EET 2001

On Mon, 19 Nov 2001, CoReD wrote:

> Afto elega kai ego mexri pou eklisa 15 meres mazi tou (sto PC mou diladi)
> .
> den nomizo oti mou eixan crashari pote etsi ta 98 kai se toso koufes
> katastasis !!
> Xthesinovradino pradigma : egrafa sto mirc kai ekei pou kitousa to
> pliktrologio antilifthika tin othoni na svini (!) sikono to kefali kai
> vlepo oti ta XP bootaran !!! etsi sthn psixra !
> Den ksero an eixe kaneis paromies empiries alla den pistevo pleon oti
> einai kai poli "stathera" .

ta exw panw apo enamisi mina sto pc mou kai dustixws einai auto pou
leei kai h microsoft: best windows ever :>
einai polu sta8era kai isws ftaiei pou den ta egkatesthsa me to
upgrade option alla ekana install apo thn arxh...

anyway :-) auta ta oliga...

Ace

PS: sorry gia to reply msg (3erei poios) :-)