Sizitisi Paraskeyis, Omilies & Sinantisi

CoReD padeler at csd.uoc.gr
Mon Nov 19 21:05:26 EET 2001

Πασχάλης Παντελέρης (CoReD)

On Mon, 19 Nov 2001, Count Zero wrote:

> Apo thn allh, to KDE 2.2 sto Debian Sid, mou paei mia xara.
> Ena screenshot:
>  http://users.vtrip-ltd.com/~venturas/ss.png
>
>  Dystyxws to Linux den exei Office, Photoshop,
> Dreamweaver kai multimedia player. (To KOffice
> 8elei douleia akoma, to GIMP einai psilo-xalia
> gia sobarh douleia, ta Bluefish/Quanta klp einai
> gia mazoxes, enw gia multimedia xesta).
>
>  Opote, MacOS X? Nai, alla einai akrivo.

Oxi den nomizo ,malon win98 gia multimedia kai pexnidakia... to office to
xrisimopoio spania ,alla den kano pote kati pou den tha mporousa na kano
se
ena opoiondipote keimenografo sto linux.....opote ta XP pernoun podi afou
den kanoun oute afto gia to opoio diafimizonte ... (statherotita)
pantos gia 15 meres peripou me pisane na doume kai to epomeno leitourgiko
ths MS :)