Re: WISE: ΠΑΡΤΥ - G-Pal - ΦΟΥΓΑΡΟ-LOBBY (fwd)

Sidirourgos Lefteris lefteris at godzilla.edu.uoc.gr
Wed Nov 14 15:46:39 EET 2001

Egw pantos 8a paw, ektos an tyxei tipota allo:)

O papasjunior e3elhsete se megalos coder?
Vlepw h ekpaideysh paei mia xara:)
Moy fenetai oti ton eida me ton Stallman thn prohgoymenh bdomada se ena
conference sthn Callifornia, gia to kernel hacking. Den toy milhsa giati
htan aposxolhmenos.
Dws toy xeraithsmata apo ton 8eio Lefteri:)

Ta leme ston G-PAL (= Giannis Palikarhs)

lefteris