Mpriza me IP

Lefteris Sidirourgos lefteris at edu.uoc.gr
Fri Sep 21 12:48:43 EEST 2001

On Friday 21 September 2001 11:53, Tsagatakis Giannis wrote:

> Eixe ginei ena seminario sta TEI sxetika apo tin Philips. Alla toInstaBus
> periorizete sto ktirio. Den vriskese sixna stin anagki afu exeis
> eksantlisei ta panta na kaneis ena Router ena swich h enan server hard
> boot.
>
> Tote deka vimatakia eine (akoma ke stin Iatriki) na pas na tu
> naoigokleiseis ton diakopti tu g...nu. Ti genete omos an to sistima einai
> sto asteroskopoio, stin Thesaloniki, stin Zuazilandi? Theleis kapoia remote
> lisi.
>
> Xm to sistima me to tilefono einai nomizo poly kalo (arkei na vrethei
> [...]

Basika poy to koita3a ligo, kapoia apo ayta den xreiazontai IP kai tetoia.
Dhladh yposthrizoyn 3 connections. Ena TCP/IP (me IP gia na boutarei servers
xreishmopoivntas kai diafores epiloges), mia serial!!!(ligo axrhsto, dhladh
na baleis ena vt panw sthn mpriza) kai ena telephone connection, pou h me
modem kaneis dial in oi dyo sas (ektos internet) h pairneis thlefwno apo ena
tone phone, apantaei ayto kai toy patas ena tetrapshfio ari8mo kai ayto
mpoytarei thn antoisthxh mpriza. Nomizw oti to teleytaio einai kai to
kalytero. Dhladh bootareis mhxanhma apo kartothlefwno!!! Apo security den
3erw ti leei.

To 8ema einai oti ayta kostizoun 450$. Polla lefta. Poso stoixeizei gia na to
fia3ei kaneis ayto home made? Ekei einai to 8ema. Kai an briskame kai kanena
sxedio akoma kalhtera.

Lefteris