Linux vs BSD

Manolis Tzanidakis mtzanidakis at yahoo.com
Mon Sep 3 18:39:25 EEST 2001

GEORGE MAMAKIS wrote:

> kathoti o ligotero empeiros se themata linux oson afora ta desktop
> thelo na anafero ayta poy exo parathrhsei sto pc moy :
>
> KDE:buggy kai vary alla poly voliko
>
> GNOME:buggy kai poly windowz-like
>
> twm:pote den katalaba thn xrhsh toyopos kai ton allon wm
>
> terminal:isos to pio boliko an kai den einai desktop
>
> sto myalo omos moy hrthe to IF kai o logos poy egine...kai theto to
> erothma apo ayth thn apopsi pio einai to kalytero desktop gia kapoion
> me P3 sta 500Mhz , 128 MB RAM ,  10GB hdd

Re paidia mhpws eimaste ligo ypervolikoi ? Buggy ta KDE & Gnome ? Dhladh
ta windows pou apo thn ekdosh 1.0 einai *alpha* software ti na lene :)
Kai ta 2 einai ligo varia (eidika an valeis Nautilus klp. sto Gnome...)
alla to mhxanhma sou einai mia xara kai 8a kaneis apsoga kai grhgora th
douleia me olous tous wm. An 8eleis th gnwmh vale alla 128 mb ram me
elaxista xrhmata (kane kai kana overclock me FSB 133 :) kai tre3e oti
sou aresei perissotero afou ola panw-katw thn idia douleia kanoun kai
einai pleon 8ema goustou kai "8rhskeias"

P.S. : Dokimase kai WindowMaker kalou kakou :)

Manwlis