Linux VS BSD

Stavros 0 Sahtouris (S.0.S.) saxtouri at csd.uoc.gr
Thu Aug 30 12:29:04 EEST 2001

<mtzanidakis at yahoo.com> wrote:

> nai, exeis dikio, alla an 8es akoma kalitera apotelesmata, dokimase icewm
> :) 8irio einai o poustis!

BlackBox 'u'ber alles !!! Oxi oti to ice einai asxhmo, alla to BlackBox einai
akoma pio grhgoro (exei dokimastei stis pio anti3oes sun8hkes - kai den ennow
ton P 133 pou eipa prin, alla enan Intel 486 me to sxetiko hardware ths
arxaias epoxhs twn PCs - kai exei kerdisei th maxh).

> Ase, ego eimai kolimenos me ton KDE apo to 2.1 kai meta, kai na fantasteis
> oti prin tin 2.1 den i8ela na akouso KDE, para mono gnome. Otan omos efiga
> apo ena periballon entomon (GNOME, poli buggy) kai piga se ena perivallon
> windows (KDE) eida to fos mou sto desktop...

Kala, kai to KDE einai ligo buggy...