DXR3 on Mandrake Linux

Georgios Maravelias gmaravel at her.forthnet.gr
Wed Aug 29 13:55:28 EEST 2001

On Wed, 29 Aug 2001, Konstantinos-Ioannis Pavlides wrote:
> Vre remali,
>
> EROTISI: mou eipes pote oti den doulevei to DVD sou na ertho na to ftiakso?
> APANTISI:    OXI - NIET - NO    (se alles glosses den to ksero)....

  a) na erthis na kanis ti ????? afou to provlima to exoun ta windows .....

> Opote, an theleis na paiksei, mporeis na kanoniseis mazi mou kai na sto
> ftiakso.. :))))

  b) an ine na erthis na ftiaxis tipota sto pc mou tote na mou se valo ke
asxolithis me ta efkola (kartes mpg se windows ke linux ) ala na se valo na mou
kanis to quake3 na pezi sfera sto linux !!!! ( an den to katalaves se prokalo
xixixixixix)   ke gia osous  "xeroun"  exo tin TNT2 M64  xixixixixixixixix

  ante se perimeno ......

> Ciao....

   astalavista baby !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!