Linux VS BSD

Παπαδογιαννάκης Βαγγέλης papas at wise.gr
Tue Aug 28 22:41:59 EEST 2001

On Tue, 28 Aug 2001 19:23:59 +0300 Manolis Tzanidakis <mtzanidakis at yahoo.com> wrote:

> Se kammia periptwsh den 8a xarakthriza sovarofaneia to na min 8eleis na
> perimeneis na katevoun mia ntouzina (kai vale pleon) mail ka8e prwi ta
> opoia moiazoun me syzhthsh tou styl xy-akos vs. zk-akos (de lew onomata
> omadwn - den arxizw allo flame).
> Apla h syzhthsh ayth einai endless-loop kai den exei nohma ka8ws opws
> anefer8hke se allo mail *den* yparxei to teleio leitourgiko kai den 8a
> mporesei na ypar3ei pote...

re manoli, ola ston kosmo sxetika einai, kai me afti ti logiki de 8a eprepe na iparxei dialogos.

> Den 8etw se kammia periptwsh kanena orio se kanenan allo kai oute
> prospa8w na epivalw se kapoion kati. Twra an orismenoi goustarete na
> plakwneste sta flames gia to poios exei to kalytero aytokinhtaki, den
> yparxei provlima, 3egrafomai kai pali filoi eimaste (mexri na vrw tis
> diey8hnseis sas kai na sas parousiasw san ypourgovouleytes stin 25
> Decembri :)
>
> Manwlis

Eksalou emeis tin plaka mas kanoume kai an metaksi asteiou kai sovarou, linoume kai kana provlima, kala einai.
Apo tin alli, den ipirksan flames edo, anti8etos legame asteiakia metaksi mas, kai goustarame.

An den goustareis, mporeis panta na ksegrafteis, alla meta de 8a ftaime emeis an sou kaei to sony monitor, kai an sou xtipisei o skliros me to slackware, o scsi pou ponaei :)

pantos prepei na paradexteis oti i katastasi einai poli kaliteri apo tin lgu.

--
Vagelis Papadogiannakis
http://www.wise.gr
papas at wise.gr