Linux and BSD (WAS: Linux VS BSD )

Count Zero venturas at csd.uoc.gr
Tue Aug 28 15:43:25 EEST 2001

On Mon, 27 Aug 2001, Παπαδογιαννάκης Βαγγέλης wrote:

>na o logos pou de mou aresei i BSD Lisence.
>
>Afou loipon oi BSDades koptestai peri tis eleftherias (as a
beer, as a thought, whatever you may koptestai for) travate
na peite stin apple (R)(TM), na sas dosei ton kodika tou
quicktime (R),(TM) player, mpas kai ftiaksete kana player
tis prokopis , opos episis kai ola afta ta (omologoumenos)
omorfa programmatakia pou exei anaptiksei ypo tou FreeBSD 3.2 :)
>Tiiii??? Den sas to epitrepei i EULA?

 To Quicktime omws h Apple to eftia3e monh ths kai mporei
na to dia8esei opws 8elei -epeidh egine ths modas h ennoia
Open Source den shmainei oti oloi prepei na kanoun oti ftia-
xnoun Open Source.

 To Darwin apo thn allh, to leitourgiko pou to exei basisei se
FreeBSD to dianemei me Open Source adeia. Kai arketa alla prag-
mata (px. exei kanei shmantikes beltiwseis sthn Java, pou tis
epistrefei ston stanard compiler, se synergasia me thn SUN, klp).