Linux VS BSD

Tsagatakis Giannis hwlab at cs.teiher.gr
Tue Aug 28 11:37:50 EEST 2001

On Mon 27 Aug 2001 15:46, Manolis Tzanidakis wrote:
> Magkes wraia ta flames, wraia ta panyghria alla emeis ti ftaime na mas
> "mameite" to bandwidth me 25 minimata tin imera. Stin teliki o ka8enas
> vazei oti goustarei (ektos windoze vevaia :) kai mporei na paei sto
> kafeneio me to filaraki toy pou paizei me alla, na poume kapoia malakia kai
> na plako8oune me tin isixia tous.
>
> No offense :)
>
> Manwlis

Oxi, oxi, thelo na do aima thelo na do sfagi, thelo na vlepo Rambo, thelo
flames (ase pu kratame to epipedo politismeno mexris stigmis ke mathenume ke
merika pragmatakia.)

Oso pros to deytero skelos simfono stin protasi su to anotero na sizitithei
se kafeneio. Malista exume afisei tin epimorfosi tis kulas ke ton loipon
thamonon eleipi. Ti lete ?

Y.G. Dipla exei ta toixi tis poleos, opou mporei na dieksakthei stin sinexeia
politismena i sizitisis me varea epixeirimata.

--
Tsagatakis Giannis
I have no root and i want to scream!