yeudasfalhyh

NTG21 hatzibod at csd.uoc.gr
Mon Aug 27 14:36:43 EEST 2001

> oli i analisi itan kali, alla (opos anafereis kai esi) o nomos tou merfi
karadokei.
> Akoma kai na kaneis 10 sync, to provlima 8a to exei i mnimi, `h o skliros,
`h o controler, `h 8a pesei to revma, `h 8a sou adiasei to UPS, `h ...

True, true.
O Merphy elege episis oti an mporei na sou sumvei kati kako tote tha sou
sumvei.Episis an gia na kaneis kati xreiazesai n pragmata tote diathesima
tha einai ta n-1.
Symperasma:To kako DEN apofeugetai.
An kaneis 10 sync alla par'ola auta gamithei o Dias tote tha xereis oti
xreiazosoun 11.

> :wq!
> (xoris pola :w giati an einai na r8ei 8e na r8ei, alios 8a prosperasei...)

Nai alla ta polla :w sou dinoun mia aisthisi asfaleias.
Einai psuxologiko to thema.

Nikos