Linux VS BSD

Stavros 0 Sahtouris (S.0.S.) saxtouri at csd.uoc.gr
Mon Aug 27 01:38:57 EEST 2001

On Monday 27 August 2001 00:22, NTG21 wrote:

> litourgika<>M$

> Basika emeis den exoume kati me tous BSDades.Ekeinoi periergos exoun me
> emas. ;-)

Mpa? Eseis (oi Linuxades) eisaste autoi pou lete "to Linux einai to kalutero
leitourgiko" kai "to pio grhgoro" kai "to pio asfales" klp. Toulaxiston, oi
Linuxades pou exw gnwrisei, dioti uparxoun kai sobara atoma pou asxolountai
me to Linux, pera apo emas :), einai olo perifania!

Hremia, paidia. To LInux einai ena polu a3iologo leitourgiko, me terastia
prosfora sthn e3eli3h twn upologistwn, alla den einai, anagkasthka, to
kalutero. Exei ta pleonekthmata kai ta meionekthmata tou, kai sigoura einai
mia lush pou prepei, kaneis, na labei upoyhn tou. Alla, oxi anagkasthka to
kalutero.

Twra, an douleyete arketa, eseis oi Linuxades, makari na to kanete to
kalutero. oloi 8a h8elan na doun na dhmiourgeitai to teleio leitourgiko. An
to Linux kataferei na ginei, cool!