8elw na eimai sth lista

Stavros 0 Sahtouris (S.0.S.) saxtouri at csd.uoc.gr
Sat Aug 25 14:53:26 EEST 2001

On Saturday 25 August 2001 01:26, NTG21 wrote:

> Apodeixe to loipon.Perimenoume.

Kat' arxhn, o Bentouras exei duo PCia. To ena to exei sth douleia tou kai to
allo sto spiti tou. Auto to lew san bash ths epixeirhmatologias mou, h opoia,
omologw, einai ligo sa8rh. Ki auto dioti ta epixeirhmata mou basizontai se
gnwseis pou exw egw, alla denmporw na 3erw an exete ki eseis.

Opws eipame, loipon, o Bentouras exei duo PCia pou xrhsimopoiei. An htan
BSDas, den 8a xrhsimopoiouse kapoio BSD leitourgiko se kapoio, toulaxiston,
apo ta duo auta PCia?

E, loipon, sto spiti tou exei Windows (gia na blepei kanena videaki me
periergo format, upo8etw - to noatun den mporei na kanei 8aumata) kai ena
partition Linux (Mandrake - apaisio!), pou einai kai to basiko tou
leitourgiko. Kanena BSD.

Sth douleia exei ena PC me 4 working partitions. Ta duo exoun Linux (mporeite
na fantasteite giati kapoio xreiazetai duo partitions me Linux), mia exei
windows kai allh mia FreeBSD 4.3 Exei tuxeina douleyw,gia kapoio diasthma, se
auto to PC kai eida oti enw oi pertitions me to Linux htan polu kala
setarismenes, ki ola douleuane mia xara, h partition me to FreeBSD htan se
protogonh katastash. Fainotan oti den eixe asxolh8ei mazi ths.

8a mporousa, ws extra stoixeia oti o Bentouras DEN einai BSDas, na sas
para8esw mails apo mia allh lista sthn opoia einai grammenos, alla oi kanones
ths listas auths apagoreuoun sta melh ths na dioxeteuoun mails pou stelnontai
se auth th lista prois ta e3w. Epishs, mas apagoreuoun na anaferoume to onoma
auths ths listas, dioti an to kanoume, 8a mas kaoun oi sklhroi (diskoi, kale).

> Nikos Gkalhs

Argurhs Kampourhs