sinantisoula :)))))

Count Zero venturas at csd.uoc.gr
Sat Jul 21 17:48:11 EEST 2001

On Thu, 19 Jul 2001, Παπαδογιαννάκης Βαγγέλης wrote:

> Proteino tin paraskevi stis 21:00 na vre8oume gia fai "Stu Pipi"
> gia krasi-psaronefri-fai-mezedakia kai pola glika sto telos.
> Einai konta stin diastayrosi Ikaru-Ethinkis Antistaseos opos leei
> o giannis o tsagatakis.

Apo ta McDonalds mexri ton "Liontomhtso" sthn mia pleura (pros Crono).
Apo ta McDonalds mexri ton "Katsouna" sthn anapodh kateu8ynsh.
Apo ta McDonalds mexri ton Marinopoulo, anevainontas E8nikhs Antistasews.
Apo ta McDonalds mexri Bowling center, sthn apenanti pleura.
Merika stena pisw apo ta McDonalds, de3ia kai aristera (apo thn meria
me thn asfalistikh kai apo thn allh me to kommwthrio).

Kai erwtw...

	Pou htan "Stou Piph", epitelous, gamw to swap mou????!!!!