Sunantisi

Tsagatakis Giannis hwlab at cs.teiher.gr
Wed Jul 18 18:59:44 EEST 2001

On Wed 18 Jul 2001 11:35, you wrote:
> Kala ama diabasei kaneis ta mail pio pi0ano einia na mas perasei gia
> mail list Anonymwn Alkoolikwn para linuxadwn :>

Thimame itan ena Savato pou evrexe otan sto spiti enos <<filou>> eida ena
mikro PC na trexei UNIX. Den tu eipa tipota giati tote ton theorusa akoma
filo mou. Alla autos mou leei :
   dike mou theleis na dokimaseis ligo Linux
ke mu etoine to pliktrologio, kathisa mprosta sto mixanima me tin gialisteri
othoni. Eytixos kati mesa mu me stamatise ke efiga trexontas apo ekei.

Alla tin alli mera ta vimata mu me odigisan sxedon para tin thelisi mu sto
skoteino ayto domatio me tin othoni pou gializei. Ektote den mporo na kathiso
makria. Ektote den to exo afisei. Exo ftasei akoma sto simeio na vazo ke
allous ston kosmo tu Linux. Exo katastrepsei ke ego me tin seira mu polus
filus ke gnostus. Oi goneis touw apeilun na me spasun sto ksilo.

Dokimasa na dulepso sta Windows gia na ksekoliso. Alla ta daktila mu me trone
na kano reboot na mpo sto Linuxaki. Gia na to apofigo arxisa to alkool. Otan
epistrepso spiti methismenos den kathome mprosta sto Linuxaki. Alla tin alli
mera i tha prepei na pio i na kathiso sto Linux. Elpizo me ligo alkool akoma
na to kseperaso.

Exume mazeytei mia omada simparastaseis ke kanume sinedries me alkool gia na
glitosume. Elate ke  eseis. To Linux sas katasterefei tin zoi.

Giannis Tsagatakis
Anonimoi Linuxades Irakleiou

--
I have no root and i want to screem!