KOffice 1.1b3

Manolis Tzanidakis mtzanidakis at yahoo.com
Mon Jul 16 17:28:01 EEST 2001

Γεια σε όλους,
θέλω μια σουίτα γραφείου (Word, Excel κυρίως) που να
δουλεύει με True Type Unicode fonts, να ανοίγει αρχεία
M$ Office 2000 (ηλίθιοι συνεργάτες από άλλες εταιρίες
...) και να μην ψοφάει κάθε 5 λεπτά. Το StarOffice που
χρησιμοποιώ τώρα κάνει τα πάντα εκτός από τα True
Type, το OpenOffice είναι ωραίο αλλά αρκετά unstable
ακόμα για εταιρικό περιβάλλον. Έτσι σκέφτηκα το
KOffice, το οποίο έχει και αρκετά όμορφο interface !
Αυτό που θέλω να ρωτήσω - γιατί από πλευράς χρόνου
είμαι υπερβολικά περιορισμένος για δοκιμές - είναι αν
το χρησιμοποιεί κανείς και αν κάνει αυτά που ζητάω
ώστε να το κατεβάσω και να το compilάρω μπας και δούμε
κι εμείς λίγη χαρά στα σκέλια μας....

Φιλικά,
Μανώλης