peri .NET

Count Zero venturas at csd.uoc.gr
Sat Jul 14 14:08:13 EEST 2001

On Fri, 13 Jul 2001, Nick Apostolakis wrote:

>afou opws ipostirizeis to net einai ena anoikto standart tote pros ti oli
>i fasaria kai i agwnia? tha ftiaxtei mia opensource ylopoiisi kai tha
>einai ola wraia

 Exeis akousei gia to Passport ths Microsoft? Auto einai to problhma.
Ama piasei to Passport paei kai web kai linux (8a meinoun bebaia meri-
kes ekatontades xiliades hackers kai fans, alla auto den einai oti
kalytero gia ena OS)

> (kai tha paizei kai pio kala apo auti tis microsoft opws synithws).

 To "ws synh8ws" e3artatai apo to gia ti milame. Px. o Apache paizei
pio kala apo IIS. Alla gia pes mia office suite Open Source pou paizei
pio kala apo to Office.

> vevaia edw ksexname oti i microsoft den sevetai pote ta standarts

 Auto e3artatai apo thn periptwsh. Ama deis px. ta standards tou
W3C org gia HTML, Javascript kai CSS 1 kai 2, o Internet Explorer
ta sevetai poly perissotero apo oti to Netscape. Oso gia ton Mozzi-
la, ypoti8etai oti autos ta sebetai apolyta, alla polles leitour-
gies den einai ylopoihmenes kai alles ton krasharoun.

 To Linux den einai to teleiotero leitourgiko paei kai teleiwse.
Einai ena OS kai auto, exei problhmata kai prwterhmata opws ola.
Kante ena:

rgrep FIXME /usr/src/kernel-source-2.4.3

 opou exete ton kwdika tou kernel telos pantws, h ena rgrep
gia XXX h' TODO, kai 8a breite ekatontades anoikta bugs kai
problhmata. (FIXME, XXX kai TODO einai standard tags pou ba-
zoun sta comments oi programmatistes gia na briskoun shmeia
me bugs kai la8h argotera).

 Mporeite epishs na grafteite sthn lista tou Kernel (opou
einai o Linus, o Cox klp) h' opoia syntonizei thn diadikasia
programmatismou tou kernel (200+ mails thn hmera). Ekei 8a
deis tis syzhthseis kai ta problhmata apo prwto xeri.

 To oti "Open Source == kalo programma" den einai ka8olou
anagkastiko, kai kanei kako sto Linux (kai sto BSD) na to
vlepoume etsi to 8ema.

 My 0.02$