peri .NET

Count Zero venturas at csd.uoc.gr
Fri Jul 13 14:54:07 EEST 2001

On Thu, 12 Jul 2001, Tsagatakis Giannis wrote:

>Ma se antithesi me ta DLL tis kontopitharomalakis (Microsoft) ta tefteria pou
>kratei to ldconfig meso ton links(pos to leme auto re sto Crete KDE
>translation project) sou epitrepei na exeis oses ekdoseis tsi vivliothikis
>thes. Etsa den einai?

 Eeee, sto peripou. Prepei na kratas diafores ekdoseis me to kludge me
ta symbolics links, klp. Epishs, ka8e toso spaei h binary compatibility,
afou o gcc den einai oti pio proxwrhmeno se auton ton tomea (sthn ekdosh
3 pantws lene oti ekanan kinhseis na dior8w8ei auto). Telos, o ld den
einai kai oti pio optimized. Oloi 8ymomaste thn wraia empeiria tou
RedHat 7.0

> Apla e su rxonati ouranokatevates apo kamia ntelalidikia leiturgia.
> Tharo pantos pos o Gofis (CORBA) eftiaxtike gia na kanei ekoiona to
> prama sinteknoi.

 Mpou gkolaei to Gkormba? Abnto einai gkia na egkeis RPC anameza
se ntiafora programmata/glwsses.

>Gia to ntonNIET asa se po ali fora pio polla pramata. Pantos ama saksume kana
>ML simplistatsi (compiler) a tin ne patisume askima sinteknoi giati meta a
>pagosei i ekseliksi tsi gcc. Ase mpre pou i kontopiuaromalatsi e deine
>anoiktopigo ta trexokatatopia (run time enviroment) tou ntotNIET.

 Einai omws anoikto standard ypobalomeno sthn ECMA. H ekdosh ths
MS einai apla mia ylopoihsh. Mporoun na ypa3oun kai alles.

>Ase mpre netlikanides pou ame o erithrodermos (apache) den paizei to niet
>ekeina den exei kai polles polles meres.

 Ma opoios elegxei ton client elegxei ton Server kai oxi to anapodo.
Ama exeis 400 ekkatomyria xrhstes MS kai 100,000 Apache servers, etsi
kai bgei kapoio format metadwshs plhroforias mesw diadiktyo kleisto
apo thn Microsoft, pou o Apache den mporei na to dei3ei (px. xwris na
parabei kapoio copyright), ti 8a apoginei o Apache? 8a einai enas
axrhstos server, afou kaneis den 8a exei ton antistoixo client (sy-
gkekrimena kapoio HTML browser), alla oloi 8a exoun auton ths MS
(px. enan MSML browser).

 Gi'auto kai to Linux/BSD klp prepei na exoun meridio kai sto .NET.
Gia na mhn elegxei mono h MS tous client.