Re: Ευχές και αίτημα! + SlsChris account

Thanos Kyritsis djart at linux.gr
Sat Mar 9 09:29:45 EET 2019

Καλημέρα,

το e-mail account σου έχει ενεργοποιηθεί εκ νέου, το παλιό σου inbox είναι
στα 92 mb και το quota είναι στα 25mb, οπότε έχεις περίπου 7 ημέρες για να
το καθαρίσεις/μειώσεις από τα 25 και κάτω πρίν στο ξανα-απενεργοποιήσει
αυτόματα ο quota daemon. Λογικά θα σου έρχονται καθημερινά αυτοματοποιημένα
e-mails για το ίδιο θέμα τις επόμενες ημέρες.

Για να γραφτείς στις ηλεκτρονικές λίστες και να παίρνεις τα νέα του
συλλόγου δεν είναι απαραίτητη η χρήση του @hellug domain e-mail, μπορείς να
γραφτείς με οποιοδήποτε άλλο. Επίσης, αν το quota των 25mb δε σε βολεύει,
μπορώ να σε βοηθήσω να ρυθμίσεις του hellug να είναι forwarding μόνο προς
το gmail και να μην υπάρχει περαιτέρω θέμα (το gmail κάνει και καλύτερο
spam detection).