Re: Ευχές και αίτημα! + SlsChris account

istel istel at hellug.gr
Tue Mar 5 03:13:19 EET 2019

Στις 2019-03-04 13:31, Χρήστος Σιουλής έγραψε:
> Αν και δεν έχω ακόμη ενημερωθεί για το
> νέο Δ.Σ. της HelLUG από τις χθεσινές
> αρχαιρεσίες του Συλλόγου, εύχομαι στα
> μέλη του νέου Δ.Σ. (που, -εκτός από την
> περίπτωση να αγνοώ κοσμοϊστορικές
> εξελίξεις-, μπορώ να φανταστώ την
> σύνθεσή του! :) ) καλή και παραγωγική
> θητεία!

Σ΄ευχαριστούμε για τις ευχές σου κ το ενδιαφέρον σου.
... όπως γνωρίζεις έχουμε πάντα "στενές" ανθρωποδυνάμεις...,
...εν τούτοις λειτουργούμε σε διάφορες δράσεις..
..κ...ίσως το είδες μέσω streaming....

> Θα ήθελα επίσης να ρωτήσω κατά πόσον
> εμπίπτει στις αρχές του "νέου" Δ.Σ. το
> να μου ξαναεπιτρέψει να χρησιμοποιώ
> το προσωπικό μου e-mail* στους servers της
> hellug (SlsChris at hellug.gr) με μόνη την υπόσχεσή
> μου πως όταν θα βρώ περισσευούμενα απ
> την επιβίωσή μου λεφτά, θα πληρώσω
> μαζικά τις οφειλούμενες συνδρομές μου
> (από το 2016 ή 2017?) ?
>
> Ανυπομονώ για την απάντησή σας,
>
> *στο οποίο μάλιστα, άδειασε ξαφνικά
> όλος ο φάκελος με τα Εισερχόμενά μου,
> χωρίς να λάβω προειδοποιητικό μήνυμα
> για να τα μεταφέρω κάπου!

Βεβαίως και δεν θα είχαμε καμιά αντίρρηση να χρησιμοποιείς το mail σου
στο hellug..
Για όλο το πιο πάνω θέμα (λογ/μός και "χαμένα") κάνω κοινοποίηση στον
sysadmin/Θάνο, για να το δει συνολικά και να μας /σου πει....

jacob