Συνάντηση μελών και συνεδριάση ΔΣ HELLUG

Χρήστος Σιουλής (Christos Sioulis) slschris at hellug.gr
Sun Feb 26 01:11:54 EET 2012

Στις 25-02-2012, ημέρα Σαβ, και ώρα 23:28 +0200, ο/η Fanis Dokianakis
έγραψε:

> Καλησπέρα,
> όπως είχε καθιερωθεί από το προηγούμενο έτος, οι μηνιαίες συναντήσεις του
> Hellug στο hackerspace.gr θα συνεχιστούν.
> Συγκεκριμένα την Τετάρτη 7/3/2012 στις 18:00-19:30 έχει προγραμματιστεί
> συνάντηση στο χώρο του hackerspace.gr, Αμπατιέλου 11, Αθήνα (Αγ. Ελευθέριος).
> Ταυτόχρονα θα πραγματοποιηθεί ανοικτή συνεδρίαση του Δ.Σ του Συλλόγου, στην
> οποία μπορεί να συμμετέχει κάθε ενδιαφερόμενος.
>
> Σας περιμένουμε,
> Φάνης Δοκιανάκης
> --

< Μου αρέσει />
:)

Να προσθέσω ότι μίλησα σήμερα με τον Πιέρρο και τον Γιώργο του Verese
project (που είχαν κλείσει τον χώρο για meeting στις 7:30 την ίδια
μέρα), και μου είπαν ότι δεν έχουν πρόβλημα αν θέλουμε να κάνουμε την
συνάντησή μας στις 7μμ (μιας και το 6μμ είναι ίσως λίγο νωρίς) και ότι
μπορούν να πάνε στην μέσα αίθουσα αν χρειαστεί ...

Χρήστος