Re: [hsgr] περί 1/2/2012 (Hellug meetup & Anti-ACTA alliance?)

Nick Kossifidis mickflemm at gmail.com
Fri Feb 10 19:29:27 EET 2012

Στις 7 Φεβρουαρίου 2012 1:53 μ.μ., ο χρήστης Christos Ricudis
<ricudis at komodino.itc.auth.gr> έγραψε:

Έχουμε και άλλη εξέληξη...
http://www.dimsim.gr/6_1a2025/erothsh_gia_thn_emporikh_sumfonia_gia_thn_katapolemhsh_ths_parapoihshs_%28ACTa%29.html

--
GPG ID: 0xEE878588
As you read this post global entropy rises. Have Fun ;-)