[hsgr] περί 1/2/2012 (Hellug meetup & Anti-ACTA alliance?)

George Notaras gnot at g-loaded.eu
Mon Feb 6 12:06:06 EET 2012

On 6/2/2012 5:41 πμ, Nick Kossifidis wrote:

> Ναι ρε συ αλλά πρέπει να το αναδείξουμε αυτό, δεν γίναμε πειρατές
> επειδή γουστάρουμε να εκμεταλευόμαστε τη δουλειά άλλων, υπάρχουν λόγοι
> και στέκουν !

Sorry που το θέτω έτσι, αλλά o μοναδικός που χρειάζεται κράξιμο είναι ο
καλλιτέχνης. Ό,τι στραβό συμβαίνει στη μουσική βιομηχανία εξαιτίας των
δικαιωμάτων συμβαίνει εξαιτίας των επιλογών των καλλιτεχνών.

Επίσης, το ότι αρέσει στον τελικό χρήστη ένα τραγούδι, δεν του δίνει
απολύτως κανένα δικαίωμα πάνω στο τραγούδι αυτό ούτε καμιά δικαιοδοσία ή
υποχρέωση να ανακατευτεί στα εργασιακά των καλλιτεχνών. Αυτά είναι δικά
τους προβλήματα και πρέπει να τα λύσουν οι ίδιοι.

Αυτή είναι η ουσία του πράγματος. Όλα τα υπόλοιπα είναι απλές εφευρέσεις
για να προστατευτούν οι διάφορες μικρές κακές συνήθειές μας είτε αυτές
είναι η πειρατεία είτε η δίψα για δόξα/χρήμα/εξουσία κτλ. :)

> Πειρατή :P

Κάθε άλλο. Η Google έχει έρθει σε συμφωνία με τις εταιρίες που κατέχουν
τα δικαιώματα διάφορων μουσικών κομματιών και, όποτε αυτά ανιχνεύονται
σε video, τότε η εταιρία μπορεί να επιβάλλει την αφαίρεση του ήχου ή να
βάζει διαφημίσεις. Είναι μια πάρα πολύ καλή λύση δεδομένων των
προβλημάτων που δημιουργεί το "all rights reserved".