[hsgr] περί 1/2/2012 (Hellug meetup & Anti-ACTA alliance?)

George Notaras gnot at g-loaded.eu
Sun Feb 5 07:15:36 EET 2012

On 4/2/2012 2:34 μμ, Nick Kossifidis wrote:

> Δεν κοιτάω να δικαιολογήσω τίποτα ρε συ, το έχεις παρεξηγήσει το
> πράγμα, σχόλια γράφω ανά άρθρο και προφανώς πρέπει να πιάσουμε όλες
> τις δυνατές περιπτώσεις για να μην υπάρχουν τα γνωστά "παραθυράκια".
> Αναφέρω παραδείγματα για να δείξω γιατί το τάδε άρθρο δε στέκει όπως
> είναι και πώς θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί από κάποιον κακόβουλο.
> Έχεις κολλήσει στο σχόλιό μου στο άρθρο 9 και το παρουσιάζεις λες και
> είναι το resume όλου του σχολιασμού :P Please διάβασέ το όλο και κρίνε
> μετά αν το θέμα μου είναι η πειρατεία κλπ.

Ξέχασα να απαντήσω σε αυτό χθες...

Η αλήθεια είναι ότι δεν έχω διαβάσει το ACTA (δεν είχα χρόνο).
Καταπιάστηκα με τα σχόλιά σου περί πειρατείας απλά επειδή δεν αντέχω να
διαβάζω να δικαιολογεί κάποιος το φαινόμενο της πειρατείας και της
ανεξέλεγκτης κλοπής που συμβαίνει στο διαδίκτυο. Δεν στέκομαι τόσο στο
θέμα της παραβίασης του νόμου, όσο στην εισβολή και στην καταπάτηση των
δικαιωμάτων που δέχεται ο δημιουργός. Πιστεύω ότι ο περιορισμός των
φαινομένων αυτών θα είναι πολύ ευεργετικός τόσο για τους δημιουργούς όσο
και τους τελικούς χρήστες.