[hsgr] περί 1/2/2012 (Hellug meetup & Anti-ACTA alliance?)

Christos Ricudis ricudis at komodino.itc.auth.gr
Tue Jan 31 14:07:29 EET 2012

On 01/27/2012 08:21 PM, d.a.glynos wrote:

> Σε πρώτη φάση ας μελετήσουμε το κείμενο και ας δούμε τι χρειάζεται να
> απαντήσουμε.
> Προσωπικά δε με ενδιαφέρει μια τυφλή Anti-ACTA δράση. Με ενδιαφέρει να υπάρχει
> μια ουσιώδης αντι-πρόταση (όπως έχουν συνηθίσει από το Hellug).

Επιτελους και καποιος λογικος ανθρωπος σ'αυτο το ντουμανι.

Θα ηθελα καποιος να μου πει με ποια σημεια (αρθρο/παραγραφο) του
κειμενου θεωρει οτι πρεπει να διαφωνησουμε. Προσωπικα με ενοχλουν :

1) Τα αρθρα 23 και 24 που οριζουν υποχρεωτικη ποινικη αντιμετωπιση
"τουλαχιστον" στις περιπτωσεις εμπορικης κλιμακας παραβιασης δικαιωματων
πνευματικης ιδιοκτησιας (περιοριζουν την ελευθερια του νομοθετη να
θεωρησει οτι αρκει το αστικο δικαιο). Ειδικα το αρθρο 24 που εξειδικευει
ποινες.

2) Το αρθρο 27 παραγραφοι 5 και 6.