Re: [hsgr] περί 1/2/2012 (Hellug meetup & Anti-ACTA alliance?)

George K. kargig.lists at gmail.com
Fri Jan 27 21:26:18 EET 2012

2012/1/27 Χρήστος Σιουλής <slschris at hellug.gr>:
> Στις 27-01-2012, ημέρα Παρ, και ώρα 20:21 +0200, ο/η d.a.glynos έγραψε:

> Σε πρώτη φάση ας μελετήσουμε το κείμενο και ας δούμε τι χρειάζεται να
> απαντήσουμε.
> Προσωπικά δε με ενδιαφέρει μια τυφλή Anti-ACTA δράση. Με ενδιαφέρει να
> υπάρχει
> μια ουσιώδης αντι-πρόταση (όπως έχουν συνηθίσει από το Hellug).
>
> Σύμφωνοι. Μόνο που εδώ ΔΕΝ είναι ένα θέμα που αφορά *μόνο* τις ψηφιακές
> ελευθερίες και το διαδίκτυο.
> Μάλιστα από «σπόντα» μπαίνουν περιορισμοί (αστυνομεύσεις και ποινές) ΚΑΙ
> [...]

Θα προσπαθήσω να είμαι και εγώ εκεί [1]. Πρέπει να προσπαθήσουμε
τουλάχιστον να αντιδράσουμε να βγει κάποιο κείμενο ως δελτίο τύπου και
να ενημερώσουμε τον κόσμο όσο περνάει από το χέρι μας.
Η ομάδα digitalrights.gr θα ήταν ιδιαίτερα χρήσιμη λόγω της εμπειρίας
τους...αν δεν μπορέσουν να είναι παρόντες θα μπορούσαμε να είχαμε
κάποιο teleconference με όσους ενδιαφέρονται να συμμετέχουν.

[1] αν είναι πλέον εντάξει το πόδι μου
--
Καργιωτάκης Γιώργος