Σχετικά με την ακατάπαυστη προώθηση κινητών τηλεφώνων μέσω του πλανήτη

P. Christeas xrg at hellug.gr
Fri Jun 3 12:39:36 EEST 2011

On Friday 03 June 2011, George Notaras wrote:
> Δεν είμαι μέλος του HELLUG. Δεν έχω κάνει ποτέ ούτε μισή δωρεά. Πολύς
> λόγος δε μου πέφτει. Αλλά, ως συμμετέχων στον πλανήτη εκφράζω τη
> δυσαρέσκειά μου γι' την προώθηση κινητών τηλεφώνων που παρατηρούμε τους
> τελευταίους μήνες μέσω των ποστς της κοινότητας android που εμφανίζονται
> στο feed του planet.hellug.gr.

++

συμφωνώ. Να βάλουμε έναν κανόνα και να λέμε ότι η διαφήμιση τηλεφώνων ή
εφαρμογών android που δεν είναι 100% ανοιχτές ΔΕΝ συμφωνεί με τη λογική των
blogs μας.
Έχει παραγίνει εμπορική αυτή η κατάσταση. Όπως δεν επιτρέπουμε άλλες
διαφημίσεις, ας μήν επιτρέπουμε ούτε αυτές.

--
Say NO to spam and viruses. Stop using Microsoft Windows!

--
Say NO to spam and viruses. Stop using Microsoft Windows!