Re: Σχετικά με την ακατάπαυστη προώθηση κινητών τηλεφώνων μέσω του πλανήτη

Antonis Konstantinos Tzorvas antonis at tzorvas.com
Fri Jun 3 10:50:48 EEST 2011

Θα συμφωνήσω με τον Γιώργο.

Πρόταση προς androidgreece:
Υπάρχει βέβαια πάντα και η επιλογή για να φτιάξουν μια κατηγορία/tag
που θα "μπαίνουν" εκεί τέτοια θέματα και θα βγαίνει ένα daily rss digest
που θα περιέχει όλα τα νέα για συσκευές. Μια φορά την ημέρα όλα τα νέα
mobile devices και that's all!

Δε μιλάμε για ένα post την ημέρα ή για 3 ξαφνικά που έτυχαν μια μέρα,
και το content δεν ταιριάζει τόσο με τον χαρακτήρα του planet πιστεύω.

--
Konstantinos Antonios Tzorvas
Student, Dept. of Information and Communication Systems Engineering
Email: antonis at tzorvas.com