Σχετικά με την ακατάπαυστη προώθηση κινητών τηλεφώνων μέσω του πλανήτη

George Notaras gnot at g-loaded.eu
Fri Jun 3 10:40:46 EEST 2011

Δεν είμαι μέλος του HELLUG. Δεν έχω κάνει ποτέ ούτε μισή δωρεά. Πολύς
λόγος δε μου πέφτει. Αλλά, ως συμμετέχων στον πλανήτη εκφράζω τη
δυσαρέσκειά μου γι' την προώθηση κινητών τηλεφώνων που παρατηρούμε τους
τελευταίους μήνες μέσω των ποστς της κοινότητας android που εμφανίζονται
στο feed του planet.hellug.gr.

Δεν θέλω να παρεξηγηθώ. Δεν έχω απολύτως κανένα πρόβλημα με την
κοινότητα ούτε με τους διαχειριστές του πλανήτη, αν και θα έπρεπε να
έχουν θέσει προ πολλού το θέμα σε δημόσια συζήτηση. Αυτό που δεν
καταλαβαίνω είναι γιατί κανένας δεν έχει διαμαρτυρηθεί μέχρι σήμερα!

Είμαι ο μόνος που θεωρεί ότι posts που περιέχουν νέα για την κυκλοφορία
νέων συσκευών που τρέχουν android ή proprietary android apps δεν είναι
δυνατόν να έχουν καθημερινή θέση στον πλανήτη; Να γίνει 5 ή 10 φορές, να
το δικαιολογήσεις ως υπερβάλλοντα ενθουσιασμό. Αλλά εδώ έχουμε φτάσει
προ πολλού στην υπερβολή. Τι μας νοιάζει τι έκανε η sony-ericsson ή η
t-mobile και το buy dot com! Έλεος πραγματικά! Μιλάμε για δελτία τύπου
πλέον. Όποιος θέλει να διαβάσει αυτά τα νέα, ας πάει στο site της
κοινότητας κι ας τα διαβάσει εκεί. Γιατί πρέπει να παρουσιάζονται σε
έναν πλανήτη φίλων του linux;

Προσωπικά γράφω καμιά φορά στο blog μου για proprietary λογισμικό. Δεν
τα στέλνω όμως στον πλανήτη διότι είναι άσχετα. Το ίδιο ας κάνει και η
κοινότητα android. Ας κρατήσει τα δελτία τύπου και ας στείλει άρθρα για
το android, για προγραμματισμό, για open source apps.