HELLUG projects

George K. kargig.lists at gmail.com
Mon May 16 11:44:11 EEST 2011

2011/5/16 Panayotis Katsaloulis <panayotis at panayotis.com>:
> Η ταπεινή μου γνώμη είναι τα πράγματα να ήταν ανάποδα.
> Αντί να κοπεί το σύμπαν και να καταστρέψετε έτσι την ιστορία του ίδιου του συλλόγου, να είχαν ανέβει όλα τα projects, με εξαίρεση όσα ΡΗΤΑ υπάρχει πρόβλημα ασφάλειας (που και πάλι θα ενημερωθούν ΡΗΤΑ).
>
> Ακόμα και παρατημένα sites που είναι νεκρά εδώ και χρόνια, το να τα αφαιρέσεις από το σύλλογο που τα έκανε host είναι σαν να απαξιώνεις την ιστορία του συλλόγου, την αξία του συλλόγου ως μέσο προβολή έργων των Ελλήνων μελών του και τον ίδιο τον σύλλογο γενικότερα.

> [...]

ας ηρεμήσουμε λίγο για αρχή γιατί με τον τρόπο σου δεν βοηθάς. Αν θες
απλά να τρολάρεις απλά πες μας να το ξέρουμε και να μην ασχοληθούμε
άλλο. Αν θες να βοηθήσεις τον σύλλογο ρίξε τον τόνο σου. Ακόμα δεν
έχει ακουστεί ποιά είνα τα "προβληματικά" vhost που έχουν πέσει και
μειώσανε την αξία του συλλόγου  και τον απαξίωσαν τόσο πολύ πάντως
(από κανένα).
--
Καργιωτάκης Γιώργος