HELLUG projects

Panayotis Katsaloulis panayotis at panayotis.com
Mon May 16 11:29:48 EEST 2011

Η ταπεινή μου γνώμη είναι τα πράγματα να ήταν ανάποδα.
Αντί να κοπεί το σύμπαν και να καταστρέψετε έτσι την ιστορία του ίδιου του συλλόγου, να είχαν ανέβει όλα τα projects, με εξαίρεση όσα ΡΗΤΑ υπάρχει πρόβλημα ασφάλειας (που και πάλι θα ενημερωθούν ΡΗΤΑ).

Ακόμα και παρατημένα sites που είναι νεκρά εδώ και χρόνια, το να τα αφαιρέσεις από το σύλλογο που τα έκανε host είναι σαν να απαξιώνεις την ιστορία του συλλόγου, την αξία του συλλόγου ως μέσο προβολή έργων των Ελλήνων μελών του και τον ίδιο τον σύλλογο γενικότερα.

Και στο κάτω κάτω αν το project κάποιου είναι broken, ας μείνει έτσι. Όλα όσα όμως δεν ήθελαν τόσο ειδική μεταχείριση (και λειτουργούσαν απλά ως παρουσία ελληνικών projects στο διαδίκτυο) θα έπρεπε να υπάρχουν ακόμα.

Ο σύλλογος ΕΙΝΑΙ η προσωπική δουλιά μας - δουλειά που κάνουμε και του εμπιστευόμαστε από «τότε» έως σήμερα.
Και θα έχει ολοκληρωμένη εικόνα όχι μόνο με την (ελάχιστη) τρέχουσα παρουσία του, αλλά ΚΥΡΙΩΣ με την ιστορία του.