Πρόσκληση συμμετοχής στο Φεστιβάλ Νεολαίας του ΛΑΟΣ

Manos Tz rincewind at hotmail.gr
Thu Oct 21 15:38:54 EEST 2010

  On 10/21/2010 12:03 PM, Antonis Christofides wrote:

> Για κάνε τις εξής αλλαγές στο κείμενο και δες τι προκύπτει:
>
> s/της Σιών/του ιμπεριαλισμού/
> s/Εβραίοι/Ευρωπαϊκή Ένωση/
> s/ο Πάπας και το Βατικανό/οι Αμερικάνοι/
>
> Δεν καταλαβαίνω γιατί το να δηλώνει ο Καρατζαφέρης ότι το Βατικανό και
> οι Εβραίοι συνομωτούν εναντίον της Ελλάδας προσβάλλει το νόμο και τα
> χρηστά ήθη περισσότερο από το να δηλώνει η Παπαρήγα το ίδιο για τους
> Αμερικάνους και την ΕΕ.

*Με συγχωρείς αλλά η Παπαρήγα δεν είναι εναντίον των αμερικάνων σαν
λαος, αλλά της πολιτικής που ακολουθεί η κυβέρνησή τους... και στις
μέρες μας είναι γνωστό ότι οι κυβερνήσεις - όπως και να το κάνουμε - δεν
εκφράζουν το λαό. Να μη λεμε και ότι θέλουμε. Το ότι είναι ενάντια στο
μεγάλο καφάλαιο το δηλώνει ανοιχτά το κκε, αλλά πραγματικά θα ήθελα να
μου βρεις κάπου να κάνει δηλώσεις για φυλετικές διακρίσεις. Οι
φυλετικές, θρησκευτικές και πολιτικές διακρίσεις έχουν τεράστια διαφορά
από τις ταξικές. Δεν προσπαθώ να περάσω κάποια άποψη, απλά πιστεύω ότι
δεν μπορούμε να τα εξισώνουμε όλα, την αριστερά με τη δεξιά δηλαδή.
*

> «Πρώτον: Δεν είμαι Αμερικανίδα. Ας το πει αυτό και ο πρωθυπουργός.
> Δεύτερον: Δεν είμαι όργανο του μεγάλου κεφαλαίου. Ας το πει αυτό και ο
> κ.  Καραμανλής.»
*
Το ίδιο θα μπορούσα να πω ότι ισχύει και εδώ. Δεν μπορείς να βάζεις
λόγια στο στόμα κάποιου. Και επίσης, επειδή πολλοί είπαν "αφού πήγαμε
στο συρριζα, γιατί να μην πάμε και στο λαος;", το συρριζα τουλάχιστον
δεν ξυλοκοπεί μετανάστες ούτε έχει διασυνδέσεις με τη χρυσή αυγή! Το
θέμα βέβαια είναι άλλο, και πιστεύω ότι ξεφύγαμε. Κατά την δική μου
άποψη (σαν μη-μέλος) έιναι να πάνε όσοι μπορέσουν και θελήσουν και να
τους το βουλώσουν εκειπέρα. Να τους κάνουν ένα μικρό μαθηματάκι
ελευθερίας, με καλό τρόπο πάντα!
Και κάτι τελευταίο, επειδή μερικοί πάνε να βγάλουν δημοκρατικο κόμμα το
λαος... Τα φασιστικά καθεστώτας συχνά επιβάλλονται με δημοκρατικά μέσα.
Τρανταχτό παράδειγμα η ναζιστική γερμανία.
*